КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ: ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ КОРОЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Фінансовий відділ Королівської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад головних спеціалістів фінансового відділу Королівської селищної ради :
-
головний спеціаліст фінансового відділу – 2 штатні одиниці
Вимоги до кандидатів на зайняття вакантних посад головних спеціалістів фінансового відділу Королівської селищної ради Берегівського району Закарпатської області
Головний спеціаліст фінансового відділу :
- вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня
бакалавра;
- знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності
органів місцевого самоврядування;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
- вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку
перебування на службі в органах місцевого самоврядування;
- стаж роботи за фахом, або в органах місцевого самоврядування чи державній
службі не менше 1 року.
До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам,
які є їхніми близькими особами;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку
на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заява на ім’я голови конкурсної комісії про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копія документа, який посвідчує особу, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також які підтверджують рівень вільного володіння державною мовою;
- для військовослужбовців або військовозобов’язаних – копія військового квитка чи тимчасового посвідчення, призовників – копія посвідчення про приписку до призовних дільниць, які містять відомості щодо взяття на військовий облік у військовому комісаріаті, чи про перебування на військовому обліку в Службі безпеки України чи Службі зовнішньої розвідки;
- копія трудової книжки (для працюючих – засвідчену кадровою службою установи);
- заява про подання кандидатом декларації особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК)
Важливо! У разі, якщо подана інформація або документи не відповідають вимогам, визначеним в оголошенні про конкурс на заміщення відповідної вакантної посади, заповнені документи не розглядаються.
Фінансовий відділ Королівської селищної ради гарантує забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків при проведенні конкурсного відбору на заміщення вакантних посад посадової особи місцевого самоврядування: головний спеціаліст фінансового відділу.
Заяви про участь у конкурсі та відповідні документи від кандидатів приймаються протягом 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: вул.. Центральна,50, смт. Королево, Берегівського району, Закарпатської області, 90332,Королівська селищна рада (фінансовий відділ).
Додаткові відомості про умови конкурсу можна одержати у фінансовому відділі Королівської селищної ради за телефоном (068) 5070384 або електронною адресою: korolevo-fin@ukr.net.